EN

Vláda České republiky

Informace týkající se Úřadu vlády ČR



Žádost o poskytnutí informací týkajících se podání žadatele a poskytnutí materiálu projednaného vládou

Vážený pane,

Úřad vlády České republiky (dále jen „Úřad vlády“) obdržel dne 28. května 2025 Vaše další písemné podání, které v bodě I. obsahuje žádost o informace s odkazem na zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Výše popsaná část Vašeho podání je formulována následujícím způsobem.

„l. Požaduji podat inf,pod jakou sp.zn. je vedeno mé podání ze dne 24.3.tr. ca ministr Kulhánek a ze dne 9.4.tr ca Blažek.

2. Požaduji sdělit kdy mé důvodné požadavky vyřítíte.

3. Požaduji zaslat kopii protokolu o jednání a hlasování vlády ČR k návrhu min.spr. p.Blažka se vztahu k pi.Bradáčové.

4. Požaduji podat inf,kdy dostanu vyřízení na své podání z 18.2.tr podané dne 19.2.tr.!“ [sic]

K otázkám č. 1, 2 a 4 žádosti si dovolujeme sdělit, že Vaše podání ze dne 24. března 2025, které bylo Úřadu vlády doručeno dne 9. dubna 2025, a podání ze dne 9. dubna 2025, které bylo Úřadu vlády doručeno téhož dne, byla založena do spisu se spisovou značkou SPIS-2025-989 a vyřízena vzetím na vědomí. Podání ze dne 18. února 2025 bylo Úřadu vlády doručeno dne 19. února 2025, přičemž část I. a II. tohoto podání byla vyřízena vzetím na vědomí, část III. byla vyřízena odpovědí ze dne 5. března 2025, čj. 10322-2025-UVCR.

K otázce č. 3 žádosti zasíláme jako přílohu této odpovědi požadovaný záznam z jednání schůze vlády České republiky.

S pozdravem

Mgr. Ivana Beránková v. r.
edoucí Oddělení právního
zástupkyně ředitele Odboru právního

Příloha
Příloha č. 1 - záznam z jednání schůze vlády České republiky

Připojené dokumenty