EN

Vláda České republiky

Informace týkající se Úřadu vlády ČR



Žádost o poskytnutí informací týkajících se podání žadatele

Vážený pane,

Úřad vlády České republiky (dále jen „Úřad vlády“) obdržel dne 29. ledna 2025 Vaši elektronickou žádost s odkazem na zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, kterou jste formuloval následovně:

„Konkrétně žádám o sdělení následujících informací:

Kdy byla přijata v e-mailové schránce gdpr@vlada.gov.cz a kdy – prosím uvést datum -byla zaevidována podatelnou Úřadu vlády ČR do ESS moje žádost o přístup k osobním údajům podle čl. 15 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, kterou jsem zaslal dne 4. ledna 2025 prostřednictvím e-mailové adresy: gdpr@vlada.gov.cz (gdpr@vlada.cz) a dále žádám uvést, kdo je zodpovědnou osobou pro řešení mé žádosti.“

V reakci na Váši žádost sdělujeme, že předmětná žádost o přístup k osobním údajům podle čl. 15 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, zaslaná dne 4. ledna 2025 prostřednictvím e-mailové adresy gdpr@vlada.gov.cz (gdpr@vlada.cz) byla přijata v e-mailové schránce gdpr@vlada.gov.cz dne 4. ledna 2025 a byla zaevidována do elektronického systému spisové služby podatelnou Úřadu vlády dne 8. ledna 2025. Zodpovědnou osobou pro řešení uvedené žádosti je pověřenec pro ochranu osobních údajů Úřadu vlády.

S pozdravem

Mgr. Ivana Beránková v. r.
vedoucí Oddělení právního
zástupkyně ředitele Odboru právního