EN

Vláda České republiky

Informace týkající se Úřadu vlády ČR



Žádost o poskytnutí informací týkajících se přidělování dokumentů doručených Úřadu vlády ČR

Vážení,

Úřad vlády České republiky (dále jen „Úřad vlády“) obdržel dne 16. října 2024 Vaše elektronické podání s odkazem na zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, které bylo formulováno následujícím způsobem.

Kdo a podle jakých přesně pravidel rozhoduje, které organizační součásti má být doručený dokument přidělen k vyřízení? (KPV, MLRV, MEZ, MDG, OPR nebo jiné)“

V reakci na Vaši žádost sdělujeme, že rozdělení dokumentů v rámci organizační struktury Úřadu vlády provádí podatelna povinného subjektu v souladu s § 13 vyhlášky Ministerstva vnitra č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, ve znění pozdějších předpisů (vydaná v souladu s § 86 zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů) a v souladu se Směrnicí č. 2/2023 vedoucího Úřadu vlády ČR, kterou se upravuje Spisový a skartační řád Úřadu vlády ČR, zejména s jejími čl. 4 a 6.

S pozdravem

Mgr. Ivana Beránková v. r.
vedoucí Oddělení právního
zástupkyně ředitele Odboru právního